پژمان نوری ، مازیار زارع و جواد شیرزاد به ملوان پیوستند
اختصاصی – به گزارش پایگاه اینترنتی هواداران ملوان بندرانزلی “ملوان کلاب” ، صبح امروز (دوشنبه) پژمان نوری ، مازیار زارع و جواد شیرزاد سه بازیکن محبوب انزلیچی که سابقه ی بازی در ملوان را نیز داشتند ، در جلسه با حسین هدایتی مالک جدید باشگاه قرارداد ۱ ساله ی خود را امضا کردند تا اولین بازیکنانی باشند که در فصل جدید به ملوان می پیوندند . لازم به ذکر است پژمان نوری دقایقی قبل از امضای قرارداد ، پیشنهاد یک میلیارد و پانصد میلیونی باشگاه پرسپولیس را رد کرد .
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و نهم خرداد ۱۳۹۱ ساعت 12:52 توسط سمیرا ژاوی
|
